piątek, 11 stycznia 2013

Sakiewka

Przez ostatnie 1,5 miesiąca walczyłam z największą sakiewką jaką do tej pory zrobiłam.
Wiem, że niektórzy robią także większe torebeczki, ale mi już pod koniec brakowało cierpliwości.
Zapewne dlatego moja haftowana poduszka leży nietknięta od pół roku :) 
Wszystkie wymiary, kolory, wzór, sznureczki, koszyczki i chwosty oraz sakiewki były robione pod gusta osoby zamawiającej.
Z powodu szaro burej pogody czyli braku pięknie świecącego słońca zdjęcia zostały zrobione przy oświetleniu sztucznym.






 Sakiewka została wyszyta bawełną na lnie. Podszewka lniana.
Użyte zostały 3 rodzaje sznureczków.
Wymiary: 13cm szerokości, 17cm długości.


Wzór haftu został zaczerpnięty z pudełka z końca XIII w. oczywiście z Niemiec
o wymiarach 3,5cm wysokości i 6cm średnicy







1 komentarz:

  1. Super.... ja próbę podjęłam ale idzie mi jak krew z nosa.. Piękna!

    OdpowiedzUsuń