środa, 21 sierpnia 2013

Cukierkowa sakieweczka nr 2

Po zrobieniu cukierkowej sakieweczki od razu wzięłam się do haftowania następnej niemalże identycznej. Niestety mimo, że jest ona malutka i powinnam zrobić ją w przeciągu kilku dni, ukończyłam ją dopiero w tym tygodniu.
Do tej pory haftowałam duże sakiewki, do których wkładałam co się tylko dało czyli telefon i inne niezbędne duperelki ;) przez co nigdy mi się już pieniądze nie mieściły, a jak się zmieściły to podczas zakupów musiałam najpierw wyciągnąć z nich wszystkie śmieci a na końcu oczywiście forsę.
Ta sakiewunia będzie spełniać rolę portfela czyli taką jaką powinna spełniać każda sakiewka  ;P
Sakieweczki mają swoje właścicielki, mianowicie mnie i moją siostrę :)





Sakiewka jest wyszywana bawełną na lnie, podszewka lniana, sznureczki robione ręcznie.
Wymiary 7x10cm


Fragment haftu z XIV w. Niemcy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz